söndag 4 oktober 2009

Balkongen...



har jag städat och satt ut lite blommor!




4 kommentarer:

  1. Jättefint blev det på din balkong.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack så mkt för de uppmuntrande orden angående att jag kommer bli av med mitt jobb... Känns väldigt nervöst, men jag ska prova på att utveckla mitt skapande och försäljning.

    Va vackert du har gjort på balkongen :) Och fina smycken du gör själv :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan,
    Vad kul att du också ska börja sälja för nordljus, jag väntar på mitt paket jag tror det kommer i morgon =).
    Roligt att du bor i värmland, ska bli jätte kul att börja snart, har du sålt via homeparty förut? det har inte jag så jag är lite nervös inför första gångerna jag ska ut, och om någon vill att jag ska komma. men det kommer nog att gå bra.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  4. Precis nu när jag skickade kommentaren så kom det ett sms mitt paket har kommit =).

    SvaraRadera