fredag 11 december 2009

Tillbaka...

efter ett ganska långt uppehåll, har inte haft varken tid eller lust att skriva nåt, ta några bilder hemma går inte eftersom det är mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem! Jag har ändå försökt ta lite bilder på mitt julpyssel och mitt pynt!

Dom här bokstäverna köpte jag på min favoritaffär Panduro!


Det här gamla fönstret väntar på att bli vitt, ljusslingan som jag har satt högst upp har jag köpt på Indiska (tror jag ska köpa en till)





Här är mitt nya arrangemang på soffbordet alltihop är köpt på Boulevard i Karlstad!

1 kommentar:

  1. Hej hej. Tack för din fina kommentar. Så kul å hitta till en ny blogg. Ditt fönster är jätte fint nu, och kommer bli underbart i vitt. Ska kolla efter den där slingan ja me. Kram Camilla

    SvaraRadera