onsdag 20 januari 2010

20 % på smycken...

hos Nordljus, kolla in dom nya smyckena!

4 kommentarer:

  1. hej, önskar dig en trevlig helg. Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa,
    Jag har också två inbokade i feb. och tre som vill ha men vet inte riktigt när. Ja visst är det svårt att få partyn, jag tror kanske att jag är inte jobbar för mycket på det... skulle helst inte vilja så mycket tid på det. Men det ska bli spännade med det nya egna märket.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!

    Tack för dina ord hos mig!
    Nordljus har så mycket fint, där kan man verkligen hitta inspiration!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Hej Åsa!!

    Kul att hitta till din sida!!! =)
    Hade varit kul att se mer vad du pysslar med!!
    Maila gärna ngn nystartad firma (jag startade för 12 år sedan) De har färska och nya tips om hur man går tillväga!!

    All lycka!! kramar Malin ♥

    SvaraRadera